Missing image

Компирите се здрави ако правилно се комбинираат со друга храна

Њујорк, 6. август 2014 (ИНПРЕС) – Заедно со доматите и модриот патлиџан, компирот е растение кое припаѓа на семејството таканаречени „растенија кои растат најбрзо во ноќна доба“.

Денес компирите се една од најевтините универзални култури за производство и се достапни преку целата година.

Компирот е речиси и потценет како храна, иако има голем број на хранливи материи, а треба да се знае како да се комбинира со храната, инаку има спротивно дејство.

Еден компир содржи 164 калории, 0,2 грама масти, 0 грама холестерол, 37 грама јаглени хидрати, 4,7 грама на диетални влакна и 4,3 грама протеини. Исто служат исто така ги исполнува 2% од дневните потреби на калциум, 51% витамин Ц, 9% железо, 30% витамин Б-6, 12% магнезиум и 25% од калиум потреби. Компирите, исто така, обезбедуваат фосфор, ниацин, фолна киселина, холин и цинк.

Никогаш компири не треба да се комбинираат со житарки, месо, сирење, многу зачини и калорични преливи и сосови. Најидеална комбинација е компирите да се јадат заедно со друг зеленчук, свеж или варен. За оние луѓе кои се алергични на пченично и пченкарно брашно, им се препорачува наместо леб да јадат варени компири, но како посебен оброк.

Компирите се борат против воспалителни дејства врз организмот, помагаат во регулирање на метаболизмот, проблеми со кожата, проблеми со дигестивниот тракт и придонесуваат за општото здравје на коските. (Крај)

извор: mnt фото: архива